8.4.14

Historias para non durmir 4

-Iván! ábreme a porta xa, é urxente!
-Xa vai, xa vai!
-Non vas crees o que me pasou.
-Xa sei de que me falas, queren a nosa axuda. Pero non teño nin idea de que falan.
-Non sei, quizás deberíamos buscar máis información sobre esa casa.
-Non sei, eu non quero meterme onde non me chaman. Pode que o mellor que podamos facer é esquecer toda esta merda.
-Estas parvo? é que non o entendes? non nos deixarán ata que os axudemos!
Os rapaces cansos das preocupacións que lles quitaba o sono,  decidiron buscar información, a súa sorpresa foi cando ao buscala non aparecía en ningures.
-Xa sabes o que debemos facer, non? - Dille Iván coa voz temblorosa.
-Non, non teño nin idea. Que estás argallando? -Responde Lucas con preocupación.
-Teremos que volver a casa e invocar os mortos de novo, para que nos podan dicir que facer.
-Ti toleaches, alí morreu Xoán nos seremos os seguintes. -Lucas ponse nervioso.
-Tes ti algunha idea mellor? pensa que non podemos facer outra cousa.
Os amigos póñense de acordo para ir na próxima fin de semana.
Continuará...

Sem comentários:

Enviar um comentário